Hayatımızda ki herşey bir ilk defayla başlar..

11 Ekim 2015 Pazar

Hayatta İlk Defa Konsere Gitmek

hayatta ilk defa draconian

Hayatta ilk defa konsere gitme girişimim 2009 yılında gerçekleşti. Liseden bir kaç arkadaşla konsere gitmeyi planlıyorduk. Doom metal gruplarından Draconian konserine gitmek için Bakırköy'deki bir dükkandan bilet almıştım. İlk konsere gitme girişimimde keşkelerle dolu bir gün geçirmiş eliboş olarak dönmüştüm. Peki neydi o günün olayı..

Draconian Kimdir ve Doom Metal İçeriği Nedir?

hayatta ilk defa

Draconian, İsveç asıllı doom metal grubudur. Atmosferik bir hava yaratan, melodiyi ve duygusal armonileri barındıran çok iyi seslendirmeler yapabilen bir gruptur. Doom metal müzik türünün özelliği, yavaş tempolu heavy metal türüdür ve temposu genel olarak 60-90 bpm arasıdır. Genellikle karamsar ve hüzünlü bir duygu verir. Çaresizliği, karamsarlığı, hüzünü anlatmayı amaçlar. Lisedeyken tam bu havada gezen biriydim. Karamsarlık, çaresizlik neredeyse ruhuma işlemişti. Lisede çok yoğun duygular yaşamış biri olarak her ne hikmetse bu grubu bu halim dolayısıyla bayağı bir dinlemiştim. Müziği dinlerken amfideki distortion ses tonuna ayarlanan, gitar tellerini en alt notalara göre akor yapıldığı, derinlik veren bir ton duyarsınız. İşte tam burada çaresizliği belirten o tonu yakalayabilirsiniz. Amatör biri olarak gitarda denemişliğim vardır. Ancak o kadar etkileyici bir tondur ki sabah o tonda çalışmaya başlar gecelere kadar nota dizelerini(gamları) bırakamazsınız.

Peki Konser Günü Ne Olmuştu?

hayatta ilk defa draconian

Konser gününe kadar herşey normaldi hatta arkadaşlarında gelmesi için önermiştim. Arkadaşlarım bileti Biletix'ten almıştı. Sonra ne olduysa konserin olmayacağını Draconian grubuyla anlaşan adamın biletleri satarak insanları dolandırdığı ve gruba para ödemediği anlaşıldı. Grupta talep ettiği ücreti adamdan alamayınca konser iptal oldu. Biletix'ten konser biletini alan arkadaşlarım bir kayba uğramadan iadelerini aldılar. Ancak diğer yerler de satılan biletler geçersiz sayıldığından ben bir kayba uğradım. Ama şimdi farkettim ki Biletix çok güvenilir bir kurum. Biletlerinizi korkmadan buradan alabilirsiniz. Siz siz olun hayatta ilk defa gideceğinız konserin biletini tanınmamış birilerinden almayın..

biletix

Biletix gibi hakkini veren kurumlardan biletinizi alin ve hayatta ilk defa konsere gitmenin keyfini yaşayın..


author
Yazar Hakkında
Merhaba Ben Fatih Ün. Bilgisayar Programcısıyım. Teknoloji ve bilişimle uzun yıllardır beraberim. 2015 yılında Blogger'la tanıştım ve blog yazarlığına başladım. Aşırı araştırmacı biriyim. Öğrenmek için çok çabalarım. Genellikle Rock dinleyicisiyim..

0 yorum:

Yorum Gönder


hayatta ilk defa

Son Yazılar

Son Yorumlar

Banner

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe
Powered By Blogger

Copyright © Hayatta Ilk Defa | Powered by Blogger